Sistemska integracija
Cjelovita ICT rješenja u skladu s potrebama i zahtjevima korisnika
Svojim korisnicima nudimo cjelovita ICT rješenja koristeći najnovija tehnološka rješenja i metodologije te izravnu suradnju s vodećim svjetskim kompanijama u području računalne i telekomunikacijske tehnologije.
Za svoje korisnike uvijek tražimo i osmišljavamo optimalna rješenja koja će zadovoljiti specifične potrebe korisnika i biti otvorena za nove tehnologije i prilagodbe u skladu s budućim potrebama.
Korisnicima nudimo integraciju različitih rješenja u jedinstveno operativno rješenje za provođenje poslovnih aktivnosti, po načelu „ključ u ruke“.
Sukladno potrebama korisnika provodimo savjetovanje, projektiranje i implementaciju za napredna mrežna rješenja te pružamo usluge savjetovanja za strateške i dugoročne ICT potrebe.
Isporučujemo, implementiramo i održavamo tehničku opremu, operativne sustave, razvojne alate i aplikativna rješenja.
Kroz sporazum o razini usluge (SLA) jamčimo vrhunske značajke implementiranih sustava.
Pouzdana podrška
Posebnu pažnju posvećujemo brzoj i kvalitetnoj servisnoj i savjetodavnoj ICT podršci kako bi klijentima osigurali optimalno korištenje implementiranih rješenja. Uslugu podrške pružamo 24 sata dnevno, neovisno o lokaciji korisnika.
Proaktivni nadzor rješenja obavljamo s naše središnje lokacije u Zagrebu, a podršku pružamo udaljenim pristupom i na lokaciji korisnika.
Naša služba za podršku i mrežni operativni centar osiguravaju jamstvo maksimalne razine kvalitete i sigurnost da će infrastruktura raditi u skladu s ugovorenim uvjetima.
Razina podrške definira se sukladno potrebama klijenta, a uključuje različite aktivnosti poput standardne podrške, komunikacije putem službe za podršku ili telefonom te hitne intervencije i dolazak na lokaciju korisnika ili u unajmljeni podatkovni centar.