Kvaliteta

Kvaliteta naših proizvoda i usluga temeljena je u implementaciji vodećih standardiziranih sustava za upravljanje procesima.

kvaliteta

Dugogodišnji smo nositelj certifikata ISO 9001 Quality Management System. Uz ISO standarde, veliku pažnju posvećujemo brzini i odazivu u implementaciji zahtjeva kupaca, pritom osiguravajući stalna poboljšanja svojih proizvoda te naših usluga i servisne podrške kupcima.

Politika kvalitete upravlja načinom na koji se odnosimo prema svim zainteresiranim stranama u našem poslovanju - kupcima, dobavljačima, zaposlenicima i lokalnoj zajednici.

 

Politika kvalitete

Provođenjem utvrđene politike kvalitete, postojanošću i pouzdanošću proizvoda i usluga osiguravamo postizanje zadovoljstva kupaca i poslovnih partnera. Istovremeno, zaposlenicima omogućujemo značajan položaj i ulogu u poslovanju tvrtke, vlasnicima uspješno poslovanje, a društvenoj zajednici neprekidnu brigu za sigurnost zaposlenih i zaštitu okoliša.

Kvaliteta koju gradimo usklađena je s normom ISO 9001:2015. Ona se jamči sustavom opisanim u Priručniku kvalitete i temelji se na ispunjavanju zahtjeva naših kupaca.

Kvaliteta nastaje u svim segmentima poslovanja te u svim etapama proizvodnog procesa i pružanja usluge. Jamči se dosljednom primjenom certificiranog sustava upravljanja kvalitetom i neprekidnim unaprjeđenjima. Sustav upravljanja kvalitetom provode i za njega su odgovorni svi zaposlenici tvrtke, u skladu sa svojim zadacima i nadležnostima, u svakom trenutku i u svim segmentima poslovanja tvrtke.

Stoga smo, kao dio opće poslovne politike tvrtke, uspostavili politiku kvalitete sa sljedećim ciljevima:

  • Ujednačena kvaliteta svih proizvoda
  • Zadovoljavanje potreba i očekivanja kupaca u skladu s njihovim specifikacijama i ugovorima, uz poštivanje zakonskih propisa i normi, kao i uklanjanje problema koji mogu nastati zbog nepoštivanja ugovora, izmjene ugovora ili neusklađenosti s odlukama
  • Tehničke karakteristike proizvoda po standardima vodećih svjetskih proizvođača i primjenjivim standardima
  • Sudjelovanje kupaca u razvoju proizvoda prema posebnim zahtjevima
  • Stabilnost poslovanja i zadovoljstvo zaposlenika
  • Uključenost Uprave tvrtke u rad svih funkcija organizacije i nadzorom nad politikom i provedbom postavljenih ciljeva; istovremeno, voditelji odjela imaju ovlasti i odgovornosti za motiviranje zaposlenika i osiguravanje potrebnih resursa

 

Sustav upravljanja zaštitom okoliša

Uz sustav upravljanja kvalitetom, a s ciljem poboljšanja poslovanja po svim aspektima, uveli smo i sustav upravljanja zaštite okoliša.

Sustav je zasnovan na zahtjevima međunarodne norme ISO 14001:2015 i temelji se na postavljanju ciljeva vezanih uz očuvanje okoliša, praćenju ostvarenja tih ciljeva i neprekidnom poboljšavanju sustava.