Garancija

Više o garanciji i izjavi o jamstvu:

Garancija
Garancija

Nedostaci u radu ili nastala oštećenja na proizvodima unutar jamstvenog roka (obrazac za reklamaciju) trebaju biti prijavljeni, ako su uzrokovani greškom u materijalu ili kakvoći izrade, uz navođenje sljedećih podataka:

  • Broj otpremnice ili računa po kojem je proizvod isporučen
  • Kataloška oznaka neispravnog proizvoda (tvornički broj i kodni broj)
  • Razlog reklamacije, opis neispravnosti uz prilog slike i/ili video

Napomena:

Opis “Ne radi“ ne prihvaćamo, već treba opisati stvarni problem. Nedostaci u radu ili oštećenja nastala zbog neadekvatne i nepažljive uporabe prilikom transporta/skladištenja/priključivanja ne smatraju se opravdanim kao reklamacijski zahtjevi unutar jamstvenog roka. Isto vrijedi i ako je proizvod prije vraćanja bio rastavljan unutar jamstvenog roka.

 

Izjava o jamstvu

Sustav kvalitete certificiran je u skladu sa zahtjevima norme ISO 9001. Na osnovu toga pravilan rad naših proizvoda osiguran je kontrolom u procesu i završnom kontrolom prije otpreme kupcu na osnovu koje se izdaje jamstveni list. Ako bi i pored toga došlo do neispravnosti i poremećaja u radu uvjetovanih nesolidnošću izrade ili lošim materijalom, obvezujemo se da ćemo u jamstvenom roku iste otkloniti na naš trošak i uspostaviti zajamčenu ispravnost proizvoda.

Jamstvo vrijedi 12 mjeseci u skladu s općim uvjetima prodaje ili kako je definirano ugovorom i teče od dana prodaje/preuzimanja proizvoda.

Kupac je dužan pridržavati se datih uputa za uporabu i održavanje priloženih uz svaki proizvod. U slučaju prigovora i reklamacije na isporučeni proizvod kupac je dužan dostaviti otpremnicu ili račun po kojemu je proizvod kupljen, a koji ujedno vrijedi kao garancija. Ako se uvidom utvrdi da je uzrok kvara greška na proizvodu unutar garantnog roka, a sve u skladu s jamstvenim pravima, kao proizvođač ćemo snositi troškove servisa. Ako se uvidom utvrdi da je uzrok kvara greška na proizvodu izvan garantnog roka, troškove servisa snosit će naručitelj.