U redovitom prometu novi elektromotorni vlak za riječki gradsko-prigradski prijevoz

Danas je održana prva vožnja novog niskopodnog elektromotornog vlaka (EMV) na relaciji Rijeka – Permani – Rijeka. Vlak će voziti u gradsko-prigradskom prometu na riječkom području.

Vlak je HŽ Putničkom prijevozu (HŽPP) isporučilo društvo KONČAR – Električna vozila (KEV) iz ugovora potpisanom u travnju 2020. godine o proizvodnji 12 EMV-a (šest za gradsko-prigradski i šest za regionalni promet). Dodatak je to Ugovoru o kupoprodaji 32 EMV-a iz siječnja 2014. godine, kojim je regulirana druga faza realizacije ugovora.

Elektromotorni vlak za Rijeku

HŽPP osigurao je financijska sredstva, tako da se proizvodnja 11 novih vlakova financira zajmom Europske tvrtke za financiranje željezničkih vozila (EUROFIMA), a jedan zajmom Međunarodne banke za obnovu i razvoj (IBRD).

Na prvoj vožnji novog vlaka bili su ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković, župan primorsko-goranski Zlatko Komadina, zamjenik gradonačelnika Rijeke Goran Palčevski, gradonačelnik Bakra Tomislav Klarić, načelnik Općine Matulji Vedran Kinkela, predsjednik Uprave HŽ Putničkog prijevoza Željko Ukić i predsjednik Uprave KONČAR – Električnih vozila Josip Ninić.

Nakon prvog od 12 novih EMV-a, čija je primopredaja bila 15. srpnja 2021. godine, slijede isporuke jednog vlaka mjesečno, odnosno tijekom 2021. i 2022. godine.

Inače, s najnovijim vlakom HŽPP u svom voznom parku sada ima 29 novih niskopodnih vlakova koje je isporučio KONČAR.

Novi vlak je četverodijelna niskopodna garnitura koja postiže brzinu do 160 km/h i ima kapacitet od 133 sjedeća mjesta. Opremljen je rampama za ulazak i izlazak osoba u invalidskim kolicima i prostorom za bicikle. Kompletan putnički prostor je pod videonadzorom, raspolaže suvremenim sustavom grijanja i hlađenja, a putnicima je osiguran besplatan pristup internetu (WiFi). Zaustavljanja u službenim mjestima najavljuje se na displejima i putem razglasa.

Uz to što unaprjeđuje kvalitete prijevozne usluge, pouzdanosti i raspoloživosti vozila, postižu se niži operativni troškovi, mogućnost povećanja frekvencije vlakova i broja putnika te smanjenje onečišćenja okoliša.

Prijavi se na KONČAR newsletter

Zanima te na čemu trenutno radimo, na koja tržišta najviše izvozimo, koliko smo društveno odgovorni i zašto su naši zaposlenici naša najveća vrijednost?

Prijavi se na KONČAR news i svaki mjesec budi u toku sa svim našim postignućima i iskoracima.

Prijavi se
KONČAR Newsletter

Vezane vijesti

Možda će Vas zanimati i ove vijesti.

KONČAR zaključio prvo polugodište 2024. s novim rekordno visokim prihodima, neto dobiti i stanjem otvorenih narudžbi
Financije
KONČAR zaključio prvo polugodište 2024. s novim rekordno visokim prihodima, neto dobiti i stanjem otvorenih narudžbi

Daljnji rast svih poslovnih pokazatelja

Novi vlakovi za povezivanje Splita i Zagreba
Poslovanje
Novi vlakovi za povezivanje Splita i Zagreba

Potpisan ugovor o kupoprodaji elektrodizelskih motornih vlakova

KONČAR i Siemens Energy učvrstili partnerske odnose novim zajedničkim ulaganjem
Poslovanje
KONČAR i Siemens Energy učvrstili partnerske odnose novim zajedničkim ulaganjem

Nastavak snažne suradnje dviju europskih kompanija u elektroenergetskoj industriji