Osvojili smo prvu nagradu za poslovnu komunikaciju – EPL Award
Jučer, 10. prosinca 2024. primili smo još jedno vrijedno priznanje.
U velikoj dvorani Matice hrvatske u Zagrebu uručena nam je nagrada za izvrsnost poslovne komunikacije u kategoriji Veliki poduzetnik – EPL Award. Od 52 finalista našli smo se među najboljih sedam.
Dobitnici EPL Award nagrada koji su svojim postignućima i pozitivnim doprinosom ostvarenim temeljem upravljane i strateški vođene komunikacije ostvarili potrebnu točku razlike i poziciju na tržištu, stvarajući dodatnu vrijednost za razdoblje koje dolazi su:
- OPG Gala u kategoriji Mali i mikro poduzetnik
- Crveni nosovi i Solidarna u kategoriji Udruga
- Specijalna bolnica Sveta Katarina u kategoriji Srednji poduzetnik
- Mplus/Bosqar Invest u kategoriji Inovativna poslovna komunikacija
- Sveučilište Algebra u kategoriji Institucija
- Grupa KONČAR u kategoriji Veliki poduzetnik
U sklopu dodjele nagrada održan je i panel razgovor pod nazivom „Quo vadis Hrvatska: Poslovna komunikacija jučer, danas, sutra“ na kojem su, uz moderatorsku palicu Gordane Gelenčer, govorili Vlatka Kamenić Jagodić, naša direktorica Sektora marketinga i korporativnih komunikacija, John Gašparac, partner u odjelu za reviziju i računovodstvo PwC Hrvatska, vodeći partner za PwC Slovenija, dr. sc. Ana Tkalac Verčič, redovita profesorica, Katedra za marketing, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Iva Ušćumlić, voditeljica Programa za razvoj Zaklade Solidarna i Antonija Lončar, direktorica marketinga, komunikacija i društvene odgovornosti Ericsson Nikola Tesla. Panelisti su istaknuli važnost poslovne komunikacije za poslovni uspjeh, a govorilo se i o tome koliko su se tvrtke i sustavi spremni mijenjati i ulagati u komunikaciju danas, kao i o ulozi digitalnih alata i potencijalnih opasnosti umjetne inteligencije.
Jedinstvenu, prvu takvu ‘big eye’ nagradu koja promiče izvrsnost u strateški vođenoj komunikaciji utemeljili su prvi poslovni radio PoslovniFM i Agencija IMC, a prepoznale su je brojne kompanije, vodeće osobe iz poslovnog svijeta, partneri i sponzori, potvrđujući da je riječ o nagradi koja je uistinu karika koja nedostaje u suvremenom poslovnom strateškom komuniciranju. Posebna uloga pripala je stručnom žiriju, koji je brojao 15 članova, a činili su ga ugledni stručnjaci različitih poslovnih profila – stručnjaci za komunikaciju, profesori sveučilišnih i visokoškolskih institucija, novinari i urednici, predstavnici poslovne zajednice i predstavnici institucija.
EPL Award od danas tako i službeno postavlja nove standarde u prepoznavanju važnosti strateške poslovne komunikacije i njezinog doprinosa razvoju poslovnih i društvenih vrijednosti.