Zadovoljstvo kupaca i zaposlenika

Zadovoljstvo kupaca visokom kvalitetom naših proizvoda i usluga osnovni je cilj naše tvrtke. Za postizanje odgovarajućih rezultata, bitan čimbenik predstavlja i zadovoljstvo zaposlenika. 

zadovoljstvo

Zadovoljstvo kupaca 

Neprekidno usavršavanje i prilagođavanje svjetskim standardima temelji su na kojima gradimo sustav kvalitete, počevši od ulaznih sirovina i komponenti preko proizvodnih procesa, do gotovih proizvoda. Zadovoljstvo kupaca redovito se prati s ciljem njegova trajnog poboljšavanja.

 

Zadovoljstvo zaposlenika

Za postizanje odgovarajućih rezultata, bitan čimbenik predstavlja i zadovoljstvo zaposlenika te njihovo trajno motiviranje za postizanje odgovarajućih rezultata. Uprava Društva trajno je uključena u rad svih organizacijskih funkcija, nadzire provođenje politike kvalitete i ciljeva, a rukovoditeljima dodjeljuje odgovarajuće ovlasti i odgovornosti te osigurava resurse za potrebne za postizanje visokih rezultata.