KONČAR - Elektroindustrija d.d. za proizvodnju i usluge matično je društvo Koncerna KONČAR u čijem sastavu djeluje 14 povezanih društava, a koji se na svojem stoljetnom putu razvio u regionalnog lidera u rješenjima iz segmenata proizvodnje, prijenosa i distribucije električne energije, urbane mobilnosti i infrastrukture te digitalnih platformi.
U cilju proširenja našeg tima, tražimo jednu osobu na navedenoj poziciji.
Ključni zadaci i odgovornosti:
- arhiviranje dokumentacije, vođenje i koordiniranje baza podataka
- odgovaranje na različite upite (putem telefona i marketing e-maila)
- administracija vezana uz sponzorstva i donacije
- administracija vezana uz nastupe na sajmovima i skupovima
- predlaganje i nabava promotivnih materijala
- unos i ažuriranje sadržaja na web stranici (zamjena kolega u vrijeme odsutnosti)
- suradnja s drugim odjelima unutar Grupe KONČAR
- ostali administrativni poslovi prema potrebi
Uvjeti:
- SSS
- najmanje 1 godina iskustva na sličnim pozicijama
- poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- poznavanje rada na računalu i osnovnih programskih alata (MS Office)
- vozačka dozvola B kategorije
- sposobnost samostalnog i timskog rada
- odgovornost, motiviranost, analitičnost, sistematičnost i snalažljivost
Nudimo:
- ugovor o radu na neodređeno vrijeme, uz probni rad 6 mjeseci
- mogućnost stručnog usavršavanja
- dopunsko i dodatno zdravstveno osiguranje
- prigodne novčane nagrade/naknade
- klizno radno vrijeme
- ostale beneficije u skladu s poslovnom politikom KONČAR d.d.
Prijava treba sadržavati:
- životopis
- motivacijsko pismo
Samo će odabrani kandidati biti pozvani u selekcijski postupak koji može uključivati psihologijsku procjenu, intervju, procjenu stručnih znanja te znanja engleskog jezika, o čemu će biti pravovremeno obaviješteni.
Prijavom na ovaj oglas dopustio/la si KONČARU obradu osobnih podataka sadržanih u prijavi za posao, i to isključivo za potrebe ovog oglasa.